Wednesday, September 8, 2010

Convention dilemma / Dylemat Zjazdowy

Soooo... The II (and my first) Convention of DollPlaza (the Polish doll collectors' forum) is coming. I'm so happy and thrilled that I can take part in it with some of my 1/6 scale girls. There are only two problems. The first is that my-so called-still current-husband is coming back just a couple of days before the Convention which will definitely make me far less relaxed and enjoying. The other is that because of many reasons I can take with me only 5-6 dolls. And when my "vinyl people" heard of the event it turned out that so many of them want to go.

Więęęc... Zbliża się II Zjazd DollPlazowiczów. Jestem bardzo szczęśliwa i podekscytowana, że z kilkoma moimi dziewczynami w skali 1/6 będę mogła wziąć w nim udział. Są tylko dwa problemy. Po pierwsze, tuż przed Zjazdem wraca mój-tak zwany-jeszcze obecny-mąż, skutkiem czego będę na pewno mniej zrelaksowana i "wolna". Po drugie, z różnych względów mogę zabrać tylko 5-6 lalek. A kiedy mój "vinylowy ludek" usłyszał o tym wydarzeniu, okazało się, że o wiele więcej z nich chce jechać ;).

I'm definitely taking with me Morgan and Sigridr. And I was thinking that maybe you my dear friends and readers can help me in choosing which other of the candidates I should take.

Na pewno zabieram Morgan i Sigridr. Ale pomyślałam, że może wy, moi drodzy blogowi przyjaciele i czytelnicy pomożecie mi wybrać, kogo jeszcze zabrać z kandydatów.

And the candidates are (in alphabetical order):
A kandydatami (w porządku alfabetycznym) są:

1) Allan ('64) , vintage:


2) Angelina (Generation of dreams Barbie)


3) Atzintli (Spirit of the Warer)


4) Choco (Happy Go Lightly, Silkstone)


5) Ilsa (Preferably Pink, Silkstone)


6) Jagna (Polish Barbie)


7) Jeneda (Princess of the Navajo)


8) Kaiualani (Princess of the Pacific Islands)


9) Nakoma (my reroot on a fashionistas body - sorry, no pics yet). Below you have the original one, my looks a bit different ;).
(mój reroot i przełożona na ciało fashionistki - wybaczcie, nie mam jeszcze jej fot). Poniżej macie jej zdjęcie w oryginale, moja wygląda nieco inaczej.


10) Pocahontas "My Favorite Fairytale" (choć moja nie ma oryginalnego stroju)


11) Uncas (Kocoum from Pocahontas)


12) Waris (Monsieur Z Jungle Fever)


On the right bar, just under those few lines "about me" there is a poll. Sooo... please vote: which dolls I should take to the Convention? ^^ (4 places empty).


W kolumnie po prawej, tuż pod tymi kilkoma słowami "o mnie" znajdziecie ankietę. Więc proszę: głosujcie, które lalki powinnam zabrać na Zjazd?  ^^ (4 miejsca wolne).

8 comments:

  1. Mój głos już poszedł. Miło będzie Cię spotkać. Może Twoje wiedźmy spotkają moje? ;P Też jeszcze nie wiem, co zabrać.

    ReplyDelete
  2. Zagłosowałam na prawie całą brać indiańską :-) A Spirit of Water to poproszę koniecznie, niezależnie od wyników głosowania :-)

    ReplyDelete
  3. A ja zagłosowałam na Spirit of the Water i Princess of the Navajo. Po prawdzie prysła ostatnia moja nadzieja na pojawienie się na Zlocie, bo już nawet z domu nie wychodzę, ale zawsze szansa, że akurat te dwie się gdzieś na zdjęcia zaplączą...

    ReplyDelete
  4. Hehe, wiecie, że te wasze głosy układają się zupełnie inaczej niż oczekiwałam? Hmm... I kogo ja mam wybrać... Głosujcie dalej ;). Króliku, szkoda, że Cię nie będzie, ale zdjęcia na pewno pooglądasz :). Ech, strasznie się cieszę na ten Zjazd :).

    ReplyDelete
  5. Które ciało fashionistki pasuje kolorem do główki pocachontas? Ja właśnie miałam plan zrobić reroot/repaint z tej główki (jest genialna! Moja druga ulubiona po Midge) ale wszystkie ciałka w tym kolorze mam jakieś byle jakie..

    ReplyDelete
  6. aha, i oddaję moje 5-6 głosów - wszystkie na alanka!! :D

    ReplyDelete
  7. Hahaha, no proszę jaki fanclub Allanka :).
    Esef, jeśli chodzi o Fashionistki, to dla Pocahontas idealne jest ciałko Artsy (African American) :D. Gdzieś tam wcześniej na blogu nawet taką moją przełożoną możesz obejrzeć ;).

    ReplyDelete