Friday, February 19, 2010

Shopping / Zakupy

Today the postman brought me a parcel with completely new dolls. I guess everybody knows already that I m not particularly fond of the nowadays playline dolls of Mattel so You might be quite surprised, the dolls are... Hannah Montana & Lola together in a giftset, NRFB.

 Dziś listonosz przyniósł mi paczkę z kompletnie nowymi lalkami. Chyba wszyscy już wiedzą, że nie przepadam szczególnie za współczesnymi playlinekami Mattela, więc niektórych może zaskoczyć fakt, że te laleczki to Hannah Motana & Lola razem w giftsecie, NRFB.

 

 

OK, gods forbid, I m not a fan of Hannah Montana, I slightly know who is that and that’s just because of the kids attending the school I teach In.

 OK, bogi brońcie, nie jestem fanką Hanny Montany, ledwo wiem, kto ona zacz, a to i tak tylko dzięki dzieciom chodzącym do szkoły, w której uczę.

 

So, why I bought those dolls in first place? Because they were very cheap. Well, maybe the box was slightly damaged (however I think it was Polish Mail’s fault), but the dolls were intact. And... I havn’t got much time yet to watch them carefully, just managed to take some photos, but they seam to look quite interesting as for nowadays playline dolls. They are made by Mattel for Disney.

 Dlaczego więc w ogóle je kupiłam? Bo były śmiesznie tanie. No, może pudełko było lekko zniszczone (mam jednak wrażenie, że to „dzieło” Poczty Polskiej), ale same lalki były nienaruszone. I… nie miałam jeszcze za wiele czasu obejrzeć ich bardzo dokładnie, zdążyłam raptem zrobić parę fotek, ale wydają się wyglądać całkiem interesująco, zwłaszcza jak na współczesne playline'ki.


 

Their quality is quite good, the hair is acceptable, they both, especially Lola has nice head molds and their dresses are very detailed and generally nicely sewn (again, Lola’s one is better).

 Jakość ich wykonania jest naprawdę niezła, włosy są, powiedzmy, akceptowalne, obie, zwłaszcza Lola mają ładne moldy a ich stroje są całkiem przyzwoicie uszyte i to z licznymi detalami (znowu Loli jest lepszy).

 

The girls are 26 cm tall, have a sort of Skipper-like body shape with bendable legs – I will write some details as soon as I undress them ;).

 Dziewczyny mają po 26 cm wzrostu, a kształty ich ciałek przypominają Skipper, mają zginalne nogi – szczegóły napiszę, gdy je rozbiorę ;).


 

Up on the promo picture You can see that Lola was supposed to hale longer hair than she eventually got, but I think her make-up turned out to be better. And, most of all, she has a really lovely head mold. And with that hair color she looks almost like a younger version of “Tarina Tarantino” Doll. Here’s a small comparison ;). She will definitely stay with me ^^.

 Powyżej na zdjęciu promocyjnym widać, że Lola miała mieć dłuższe włosy, niż ostatecznie dostała, myślę jednak, że jej ostateczny makijaż okazał się ładniejszy niż planowany. No i przede wszystkim ma naprawdę śliczny mold (nie jestem pewna, jaki to dokładnie, nie jest oznaczony). A z tym kolorem włosów wygląda jak młodsza wersja lalki „Tarina Tarantino”. Poniżej małe porównanie ;). Lola zdecydowanie zostanie u mnie ^^.

 

Lola

 

Tarina

 

Hannah does not appeal to me so much. She’s a little bit… ordinary. Just nothing special. Although perhaps she has some potential inside her, as she reminds me somehow faces of Skippers of the 90s (however it’s a far association). I have to still think over do I want to keep her or do I prefer to sell her off. 

Hannah tak do mnie nie przemawia. Jest taka jakaś… pospolita. Po prostu nic szczególnego. Chociaż być może ma w sobie pewien potencjał, ponieważ momentami przypomina mi twarze Skipperek z lat 90 (choć jest to bardzo dalekie skojarzenie). Muszę jeszcze przemyśleć, czy chcę ją zatrzymać, czy też odsprzedam.


 

And if some of my fellow Polish Collectors would like to get a set of those galls, they are still available at Allegro for a very nice price in the “Dolls” category (not in the “Barbie” section but in the “Others” section!).

 A gdyby ktoś z moich polskich współkolekcjonerów (huh, jak to brzmi ;), ale chwilowo nie mam innego pomysłu) namyślił się na te dziewczyny, to jeszcze są na Allegro, za sympatyczną cenę niecałych 40 zł za set, w kategorii „Lalki” (ale uwaga: nie w dziale „Barbie” tylko z niewiadomych przyczyn w „Innych”). 

 

And in the end one more thing… I hope another of my dolly dreams will com true… A doll which used to be on my “wish lists” for years should already be on it’s way from Italy... ^^

 I na koniec jeszcze jedna sprawa... Mam nadzieję, że niebawem spełni się moje kolejne (po Nii) lalkowe marzenie… Lalka, która była na mojej „liście życzeń/potrzeb” całymi latami, powinna już być w drodze z Włoch…^^

4 comments:

  1. Lola is really cute, much prettier than the Tarina doll, I think. Congratulations, and I can't wait to see your dream doll!

    ReplyDelete
  2. Lola ma mold 'Diva', ten sam co Diva z Rockersów czy Midge w latach 90tych ;)
    Co do moldu Hanny, to nie wiem... Ale niezbyt przypomina Miley Cyrus...
    Na święta kupowałem dwóch fankom Hanny lalki -podobizny, ale nie Mattelki, a podróbki i twarze miałby bardziej podobne, odlane na bazie moldy Disneyowskiego. Ciała natomiast odlane na bazie Mattelowskiego 'BB', tyle, że ze śmiesznie chudymi nogami... ;)

    ReplyDelete
  3. urocza laleczka:) lubię różowe włosy u lalek:)
    lilavati 112

    ReplyDelete
  4. Ja do tej pory sądziłam, że mi się taki kolor nie podoba... Ale kiedy zobaczyłam Tarę vel Lolę, całkowicie zmieniłam zdanie :).

    ReplyDelete